Femme Vita : Khusus untuk wanita

Femme Vita : Khusus untuk wanita

Mcm mana nak pikat hati SUAMI?

Bukan setakat kena cantik  luaran sahaja tau tapi kecantikan dalaman yg paling penting kena jaga kan?bukan utk yg dah berkahwin,yg anak dara pun dari skrg kena jaga..so sesiapa yg sgt pentingkan kecantikan dan kesihatan dalaman boleh try FEMME VITA keluaran Catalyst Nutraceutical..

Apa fungsinya?

FEMME VITA bagus utk merapatkan vagina,menguatan otot & menyempitkan faraj,menegangkan payudara & pinggul,mencantikkan kulit & menaikkan seri wajah dan juga meningkatkan nafsu utk bersama suami..

Hebat sgt ke FEMME VITA ni?

Kena try dulu baru tau..yg nk kahwin tu elok la try..

AGEN  yang berminat utk mendaftar boleh email atau sms
RM 45.00
   Add to Cart

Borang Maklumat Hubungan

Info

Shipping & Returns



Sebarang Pertanyaan atau Tempahan boleh email ke anamarzashoppe[a]gmail.com atau whatsapp ke 0192513447 , dengan menyatakan

1. Code (Nama) produk
2. Kuantiti.
2. Saiz